Rebranding
Amsterdam, Nederland
2023
![Poster_Stof tot nadenken_2023_A2](https://i0.wp.com/ambrdesign.nl/wp-content/uploads/2023/10/Poster_Stof-tot-nadenken_2023_A2.png?resize=724%2C1024)
De ‘Stof tot Nadenken’ campagne is een campagne van Afval van Utrecht die wordt ingezet op verschillende plekken in de gemeente Utrecht. De campagne staat hand in hand met een slow fashion challenge genaamd ‘Maand Zonder Nieuw’, waarin men wordt uitgedaagd een maand lang geen nieuwe kleding te kopen.
In samenwerking met advies- en campagnebureau Van Loof heb ik de rebranding voor de campagne mogen ontwerpen. Bekijk de website van Afval van Utrecht of Van Loof voor meer informatie over de campagne.
![Poster_Stof tot nadenken_2023_A22](https://i0.wp.com/ambrdesign.nl/wp-content/uploads/2023/10/Poster_Stof-tot-nadenken_2023_A22.png?resize=724%2C1024)
![Poster_Stof tot nadenken_2023_A23](https://i0.wp.com/ambrdesign.nl/wp-content/uploads/2023/10/Poster_Stof-tot-nadenken_2023_A23.png?resize=724%2C1024)
![Poster_Stof tot nadenken_2023_A24](https://i0.wp.com/ambrdesign.nl/wp-content/uploads/2023/10/Poster_Stof-tot-nadenken_2023_A24.png?resize=724%2C1024)
![Poster_Stof tot nadenken_2023_A26](https://i0.wp.com/ambrdesign.nl/wp-content/uploads/2023/10/Poster_Stof-tot-nadenken_2023_A26.png?resize=724%2C1024)